Åka iväg

Imorgon ska vi åka iväg till Sexdrega. Men denna gången ska vi inte ta med Tjalle, det känndes inte värt när det bara var några dagar. Det är ju alltid lite krångligt att packa med alla mat och så, det blir lättare på sommaren :)

Men självklart är det jobbigt att åka ifrån sin lilla prins. Dock har vi löst det så bra så vi är bara borta ifrån honom 1 dag. :) Såhär ser det ut för Tjalle.

Torsdag: Jag rider(paddocken) och fixar på morgonen, vi åker 08:30, jag får vara i stallet 07:00 ;)
Fredag: Åsa mockar och mockar&fixar, VILA
Lördag: Becka kommer hem och mockar&fixar, VILA
Söndag: Jag kommer hem och rider ut och mockar&fixar :)





Jag bara älskar att kolla på gamla bilder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0