Väntar!

Eventuellt på måndag ska han ♥ besiktigas och om han går igenom tar vi med honom hem :D
Men änsålänge är det bara att vänta. :)
Ska strax till stallet ska ta dit lite grejjer till logen, dukar o så :)
Samt stallboken som jag ska ha och anteckna i när jag rider o så! :D
Ska nog rida Bella med Amanda och Qlementine. :D
Och städa lite i stallet tror jag för det ser ut som att en bomb har slott ner xD
Men nu måste jag bara vänta på min otroligt sega syster som har gjort så att jag kommer jättesent till stallet bara för att hon är seg! Finns ingen segare människa än henne!
Är väldigt trött på att behöva stå vid dörren och vänta på henne varje gång man ska någonstans! :O

Slänger upp en bild på Tjalle ♥ sålänge :D


 SNYGGING !

Start!

Min dröm har förhoppningsvis gått i uppfyllelse!
Nu ska bara besiktningstid beställas sen är det förhoppningsvis klart!!
För ungefär en månad sedan besiktigade vi en c-ponny som tyvärr inte gick igenom.
Men nu har vi letat i ett tag och funnit han ♥
Denna blogg vill jag ha som min dagbok.
Jag tänker skriva allt om träningar o uteritter, horsemanship o ja ni vet allt som hör till att ha engen häst! :)
Men innan jag ropar hej innan jag har kommit över bäcken måste han ju gå igenom besiktningen! :)

Så nu är det bara att hålla tummarna!

Jag gör inte så mycket mer än att starta bloggen idag, ska försöka fixa lite imorgon.
Och med tiden ska jag försöka fixa egen design o så :)

Han heter Tjalve som är fornnordiskt namn som betyder kungens tjänare eller en mystisk varelse i skogen som folk brukade skrämma barnen med för att hålla sig borta från skogen. Det finns människor som heter Tjalve.
Annorlunda namn men jag kommer nog kalla han Tjalle :-))

Här kommer bara en bild på han ♥

Buse


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0