Äntligen!

Äntligen hemma, har haft en sjukt underbar helg i kvarnen och stallet med Harry, Becka, Manda och Cicci :D
Har hunnit med massa roliga saker. Har fått med det mesta på mina sms inlägg ;)
Nu har jag många grejjer att fixa

* Dator (FB, BDB, BLOGG M.M)
* Duscha
* Packa upp
* Lägga fram grejjer till skolan
* Läsa Eng bok

Tänkte lägga upp bilder från helgen också! :D
Vi har ju fångat en utav kattungarna!
Så söt men så himla rädd, men vi har lyckats få i den lite mat iaf! ;))

Känner mig inte pepp inför skolan imorgon!
Så heeemskt! :(
Men vad ska man göra??
Tur att jag har Tjalle som inspirerar mig till att gå upp varje dag! :D
Idag var vi ute på den sista ridturen på detta sommarlovet!!
Underbar ridtur! :))
Nu har jag massa saker att göra, jag återkommer med bilder från helgen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0