Besiktning!!!

Idag vaknade jag sent och åkte efter frukost ut till stallet.
Städade lite i stora stallet, sadelkammaren, och lilla stallet samt började röja lite på logen.
Men hade inget städ humör så blev inte så mycket.
Men besiktning är beställd och imorgon eftermiddag vid 17 tiden åker vi mot dalsjöfors för att var med på besiktningen och om han går igenom tar vi med honom hem. Får ta Susannes transsport om inte Bojen är hemma för Liljan skulle låna den. :)
Ska försöka övertala mamma om att vi ska stanna på hööks påvägen dit (min nya favorit affär). :P
Vill köpa ryktlåda med tillbehör och grimma o grimskaft som jag redan har valt ut :))
Får se hur det blir med den saken!
Nu ska jag alldeles strax nana :) Imorgon blir det en spännande dag!

Puss o kram!
Om det är någon som läser så kommentera gääärna!


Kommentarer
Postat av: Elin Dahlgren

jag läser gumman så va inte orolig:P hoppas han/hon går igenom:D

2010-08-01 @ 23:10:12
Postat av: Patricia

Åh vad bra! :D

ah, nu får vi hoppas!! :D:D

2010-08-02 @ 09:30:34
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Hööks o Hööks o Hööks...Jag har oxå favo affärer o inte lägger jag varenda peng där!!!

2010-08-05 @ 08:21:46
Postat av: Patrucua

Men detta är viktigt och Tjalle säger att han behöver ett tjockt vinter täcke och ett regntäcke och transsportskydd samt tunnor med massa mat i!! ;)

2010-08-07 @ 18:40:20
URL: http://minponnyochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0