:(

Jag har varit jättedålig med att uppdatera!
Har varit hos Evelina och haft skojsigt mm :)

Och igår uppdaterade jag inte för jag var lite ledsen...:(
Tjalle var konstig igår, bockade och verkade bara irriterad, så ska kolla med kicki om vi kan låna någon annan sadel nu. Hoppas det är det och inget annat! :O

Men idag är schemat såhär!

10:00 ta buss till stallet
13:09 ta buss hem, duscha, byta om
??:?? ta buss till stan med Ewe, strosa runt i lite affärer
18:00? Diska, städa, vika tvätt
19:00? Planera morgondagen!
20:30 UPPDATERA BLOGGEN! :D
21:30 SOVA! :)

På torsdag ska jag och amanda på clearround! :D:D
Ska nog hoppa 70/80 :)))
OBS!
Jag ska inte rida Tjalle utan Trevina som jag brukar hoppa och tävla lite på! :))

Nu måste jag anmäla mig! :)

Blir en bild på älsklings Tjalle! :)
Hoppas att han är bättre idag!! :)


(L)

Kommentarer
Postat av: Emma

haha tack så mycke ;D<33!

2010-08-18 @ 09:29:18
URL: http://pegasusryttare.blogg.se/
Postat av: kristin

du har allt fullt upp verkar de som:) lycka till med hoppningen:)

2010-08-18 @ 12:12:09
URL: http://kaxen.webblogg.se/
Postat av: Patricia

Tack till vad emma? :P



Aa, alltid saker och göra! :P

Tack Kristin! :))

2010-08-18 @ 14:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0