Första dagen!!

Idag kom vi till stallet runt 9 tiden! :)
Gick runt hagen som Tjalle, Trevina och Bella skulle gå i :)
Sen släppte vi ut dom, det blev en del sparkar men ingen värre skada som tur var! :)
Tjalle eller Bella är högst i rang ordningen Trevina är lägst. :P
Men Bella brunstar och Tjalle leker hingst, INTE OKEJ!!
Får se hur det är imorgon annars får vi sära på dom! :P
Han fick gå i hagen några timmar medans vi mockade, fixade transsporten, fixade vatten till hagen med mer :)
Sen efter typ 4 timmar eller något tog vi in Tjalle och Bella och gick på promenad till Havet.
Mina mostrar och deras killar var där och hälsade på så dom gick med! :)
Tjalle skötte sig utmärkt och vi gick även upp till paddocken och tittade så han känner till miljön :)
Han är så lugn o fin så! :D 
Sen tog vi in dom och borstade dom och så! :)
Mätte han också, han är bara 140 cm!!
En liten plutt! :O
Men det gör inget för han är bäst ändå! :)
Han växer ju lite mer som tur var! :D
Jag är så himla trött så jag orkar inte ladda upp bilderna nu.
Det fixar jag imorgon! :D
Imorgon ska ja rida honom :D Spännande :D
Vill även åka och köpa tunnor och lite grejjer men det hinner vi nog inte imorgon. :(
Jaja nu måste ja sooooooova :D
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0