Första ridturen!! :)

Kom till stallet runt 11 och tog in han och borstade i typ 25 minuter :)
Sen gick vi på promenad till Hea för att han skulle känna igen sig och vara lugn när vi sedan red! :)
Det var jag-Tjalle, amanda-Qlementine och Becka-Bella :) 
Sen när vi kom tillbaka borstade jag lite medans amanda fixade Trevina som hon skulle rida :)
Vi sadlade och red iväg samma väg! :)
Vi skrittade bara men han var jättesnäll :))
Duktig ponihest! :D<3
Efter ridturen svampade jag av och släppte ut han till sina brudar som han dominerar över xD

Denna ridturen ska ja komma ihåg, allra första ridturen när han är MIN :))
Här kommer lite bilder! :D

På promenaden! :D


Efter ridturen :)




Kommentarer
Postat av: Ewe

gud vilken söt ponny ni har hittat! :D <3 när får rebecka rida då? :) hehe

2010-08-04 @ 23:21:20
Postat av: gudrunkarlsson



Det är många som har anledning att vara stolta över er båda så fina ni är tillsammans.

2010-08-05 @ 08:55:26
Postat av: Patricia

Aa världens finaste kille! :))

Jag ska nog rida idag sen ska väl hon rida imorgon ! :)

2010-08-05 @ 08:59:49
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/
Postat av: Z-zaara

Fin häst :) fin blogg :)

2010-08-06 @ 13:23:20
Postat av: Patricia

Tack sara!! :D:D

2010-08-07 @ 18:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0