Första skoldagen!

Det var faktiskt roligt att komma tillbaka till skolan! :))
Det har börjat 3 nya elever i vinga :)
Ida, Ida och John. :)
Både Ida och Ida rider! :D
Så nu är det jättemånga hästtjejer i klasserna! :D

Förändringar:
* Ny lärare! = BRA
* Ny eng lärare = BRA
* Nytt klassrum = BRA
* Äter på hjärnverket med vinga = BRA!

Allt är positivt med förändringarna! :D

Vi gjorde typ inget idag, bara träffades, gick igenom lite saker och presenterade oss. :P

Efter skolan vid 12:00 åkte jag och Becka moppen till stallet :))
När vi kom dit var kattburen öppen, då tänkte jag att hon hade smitit, men sen tänkte jag att dom hade dödat henne.
Men då kom Sandra och sa att annie gick runt med henne.
Annie hade henne i sin tröja och myste med henne! :O
Så nu är hon helt tam :D
Så roligt! :)
Vi gjorde i ordning buren uppe hos annie där hon ska bo! :)
Sen gick ja, becka och amanda till Philip och snackade lite :)
Efter det gick jag och tog in Tjalle baby och grejjade med han innan jag sadlade och red till Tjuvkil med Becka och Bella! :)
Skrittade för det mesta men joggade dom lite grann typ 5+5 minuter ((:
Han var jätte lugn och snäll idag! :D
Inte räd för något, och inte spänd för att vi var på ny väg.
Klättrade upp och ner för en jätte brant backe en gång med :D
Efter ridturen följde vi med annie och amanda för att fånga den andra vita kattungen, men vi lyckades inte idag. :(
Får fortsätta imorgon ;)

Imorgon ska becka ha Tjalle, hon ska ut och långskritta med amanda och Qulump tror jag :D
Tjalles schema ser lika dant ut nu, han ska bara ut och lunka och jogga i typ 1 vecka framöver ;)

Nu ska jag kolla på Kvalster som är en roligt serie jag följde för några år sedan som ska gå igen nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0