God morgon! :)

Har inte haft så mycket tid att uppdatera på det sista, ! :(
Men det ska jag få! ;)
Men inte just nu för jag måste alldeles strax bege mig till bussen.
Det är skit väder ute!
Blåser som fan!

Ska se vad som händer idag, kanske vara med någon kompis eller bara åka hem och lägga tid på bloggen kanske?
Jaja becka tar ju Tjalle iaf! :)

Dagens outfit:
Mitt bena och utsläppt hår,
Svarta vanliga leggins och rosalinne + rosa tunika :)
Svarta remskor

Nu måste jag göra i ordning det sista! :)

Men jag kan ju bara berätta att jag ska börja med en ny grej som jag har kommit på.
Varje vecka ska jag ha veckans ämne. :)

Denna veckan är ämnet, smala/undernärda/omusklade hästar! ;)
Spännande va? :P
Mer om det senare! :D
Ha det bra



Skit fula bilder I know, jag är sämst på att ta kort och vara fotograf samtidigt, och tog med lilla kameran!


Kommentarer
Postat av: Emma

haha!

2010-08-24 @ 14:54:14
URL: http://pegasusryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0