Hemma!

Är hemma ensam nu :)
Har varit det i ca 1 timma, men mamma kommer hem snart.
Rebecka sover hos amanda ikväll ;)

Jag och Ewe hade det riktigt bra i stanis, var först på backaplan och kollade runt lite, åt även lite gran på mackis donaldsen ;P
Sen gick vi bort till naturnära där jag skulle kolla på tunnor, dom hade inte olika färger för dom fick tydligen inte tag på dem längre :((
Men dom hade en svart och skulle få in fler så jag ska be mamma att vi ska åka dit någon dag :D
Dom har även lite fina hästgrejjer, täcken, skydd, borstar, grimmor o allt , ja ni vet ;)
Och så har dom väldigt mycket foder och mineraler och tillskott eller vad man säger xD
Vitaminer och så :)
Sen stack vi till nordstanis!
Hittade massa fina grejjer, men hejdade mig från att köpa med tanke på att jag inte har så mycket pengar! ;)
Men jag köpte bara ett typ linne/tunika/t-shirt och en rosa tunika, och några trosor xD

Tror mamma kommer hem inom vilken sekund som helst ;)
Nu ska jag skriva upp packningslista till vad jag ska ha med mig imorgon!

Ska prata med kicki imorgon om jag får chansen, hon har alltid fullt upp så det är svårt att få tag i henne. :P
Tänkte kolla hur vi ska göra med Tjalle nu, ridschema och så.

Jag kan ju berätta vem kicki är för dom som inte vet!
Kicki är hon som äger stallet Tjalle står i och som jag har ridit i i 5 år - Stall Norlycke världens bästa stall!
Kicki är en utav världens goaste människor, hon är så klok, och OTROLIGT bra på hästar, hon är min mentala coach och min häst coach :))
Henne frågar jag alltid om tips! :))

Nu är det ännu en dag närmare sommarlovets slut :'(
Buhuuu!

Nu kom mami hem :)) <3


Kommentarer
Postat av: Elina

Var ligger naturnära? :)

2010-08-18 @ 22:51:39
Postat av: Patricia

Det ligger mitt emot Biltema vid Backaplan kan man säga :))

2010-08-18 @ 23:18:50
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/
Postat av: anna

fin blogg! :)

2010-08-18 @ 23:20:39
URL: http://sjostjarnanskiaa.blogg.se/
Postat av: Patricia

Tack !! :))

2010-08-19 @ 08:44:43
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0