Hemma!

Nu är han hemma i Lycke och väntar på att vi ska komma och släppa ut han tror jag. :P
Det var en jobbig natt inatt, mycket att tänka på men ändå var jag sååå trött och somnade ganska fort, men var ju tvungen att gå upp tidigt också!
Är så glad över att han var sååå snäll i transsporten, trodde allvarligt att han var död eller något!
Hur var era hästar när ni hämtade dom? :) (om ni ha häst?)

I bilen far ju tankarna ikring mycket. Mest var man ju väldigt lycklig.
Men när jag satt där och tänkte på allt möjligt kom denna låten, som jag gillar väldigt mycket!
Denna låten kommer nog alltid påminna mig om när vi hämtade honom!

http://www.youtube.com/watch?v=KhXOKUBGSRw   - Klicka på länken!

Här kommer lite bilder från när han besiktigades! :)









Nu måste vi skynda oss till stallet till våran bebis som faktiskt fyllde 4 år för tre dagar sedan! :))
Stoor kille! :D
Bye

Kommentarer
Postat av: Elin Dahlgren

va söt han va:) dixan va jätte lugn för hon va så van vid att åka transport :)<3

2010-08-03 @ 12:04:43
Postat av: Patricia

Åh så bra!! :)

2010-08-07 @ 18:41:16
URL: http://minponnyochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0