Höst!??

Jag var precis ute och hämtade grejjer i bilen.
Och ni ska veta att nu är dom kalla friska höstmorgornarna här.
Jag älskar dom men NEJ jag ville ju ha mer sommar! :((
Aja, iaf kan jag tänka mig att det är skiiit kallt på nätterna! :O

Idag tar jag, Ida s-j och eve 320 till gbg och går direkt till liseberg för att få bra platser, annars kan det ju skita sig!
Men vi går nog runt där inne ett tag med :)
Förra året stod vi allra längst fram, men det läskiga var att det var jättemånga som typ klämdes. + att det var några jävla tykon bakom mig! :O
Aja hoppas vi får en rolig kvällis!

Dagens outfit blev jeans från gina, linne från JC kofta från JC :))

Tänkte att jag ska försöka hinna svara på dom få frågorna från frågestunden, så passa på att fråga något mer om ni undrar! :))

Idag tar mamma eller Becka tjalle! ;)
Och på lördag morgon ska vi åka till gbg och shoppa! :D:D:D
Hoppas jag får köpt allt jag vill ha och behöver! :))

Nu ska jag bara packa med mig pengar och så sen går jag till da böss!
Pöss haaaj! :D

Ikväll tänkte jag även skriva lite om vad jag andvänder för parfym och hårprodukter och så! ;D
Så kanske ni blir guidade i mitt rum??
Och kanske lite videobloggs på Tjalle baby? :D
Återvänd ikväll alltsåå! :D
Byyyyeeee pössssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0