Kvällen!

Imorgon ska jag, ewe och Ida s-j åka till nrj in tha park! :D
Göttans asså! :D
Nu ska jag snart göra i ordning mig för sängen!
Tänkte först skriva lite om vad jag måste köpa!
Det där med att köpa är lite hemskt, så jävla kul och härligt att shoppa!
Men man har ju inte råd med hur mycket som helst :(
Sen finns det ju måsten också!

Men till Tjalle måste vi prioritera:
Foder och tunnor
Vintertäcke
Regntäcke
Sadel
Transsportskydd

Till mig:
Idrottskläder (skor, shorts, linne)
Höstjacka
Höstskor
Leggins,
tunikor/linnen
tjocktröja
jeans

Det var det jag kom på just nu ;)
Hoppas i är nöjda med dagens inlägg! :))

Kommentarer
Postat av: Sabina Zander

sv: tycker oxå den är jättegullig på Mowitz :) <3

2010-08-26 @ 21:50:35
URL: http://szander.blogg.se/
Postat av: Cicci

aa, men jag kommer inte blogga på länge..

läs mitt senaste inlägg så förstår du, puss o kram hoppas du har det bra<3.

2010-08-26 @ 23:07:30
URL: http://ciccs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0