Lååång dag!

Var i stallet från halv ela till nio idag så jag är väldigt trött!
Blir ett snabbt inlägg! ;)

Becka hade Tjalle idag, hon gick ut på prommis! :)
Men nu ska jag skriva vad jag har gjort idag!! ;)
När jag kom till stallet bärde jag upp 6 hinderstöd och 6 bommar från gräs-grus paddocken!!
Jag var död i armarna efteråt xD
Sen byggde jag en bara som bestod av: 1 Kombiation, 1 oxer, 1 rättuppstående med typ vattenmatta och 1 halvhinder. :P
Sen tog jag in Q och T och började med Q!
Borstade ganska snabbt och gick upp till paddocken!
Började med halt och rygga övningar för att få framåtbjudning.
Sen ett par varv i varje varv på volten! ;)
Böjde lite åt båda håll och travade sedan och gjorde ungefär samma sak.
Sen galopperade jag över halvhindret! :)
Efter det travhoppade jag nåra hinder och sedan hoppade jag lite olika hinder innan jag hoppade min bana! :))
Hon vägrade 1/2 gånger men var annars riktigt duktig! :)
Höjd: 50-65 cm! :)
Tid: ca 45 min! :)
Skrittade av mot havet sen! :)
Sen gjorde jag samma sak med trevina men la till lite framdelsvändningar! :)
Hon var jätte duktig! Var längesedan jag red henne "ordentligt" och hon var såå mycket bättre i galoppen!
Orkade mycket mer istället för att dra iväg!
Hon "vägrade" två gånger för jag glömde rama in. Då passar hon allt på! ;P
Hon var jätte jätte dutti! :)):))
När jag red började det ÖÖÖÖÖSREGNA så vi blev skiiitblöta ! Men det sket jag i ;)
Nu ska jag soova! :)
Bilder kommer imorgon ;)
Är så trött! :)

Bye bye! :D

Förresten!
Lilla stallet är färdigmålat nu! :D:D
Så fint blir det! :D
Ska fixa före och efter bilder sen bara! :D
Så ska ni få se!! :))
Glöm inte kommentera om ni läser! :D


Kommentarer
Postat av: Emma B

Åhråå! :D Bar inte bärde x) !! hahah!

Kul att det gick bra att hoppad :D:D<3

2010-08-11 @ 22:37:52
Postat av: Amanda :)

jag läääser !

2010-08-11 @ 23:48:49
Postat av: Patricia

Jaa! :D:D:D

Men det blir så när man stressar xD

2010-08-12 @ 10:03:29
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0