Lördag!

Efter stan åkte vi direkt till stallet :)
Jag red Bello och Becka red Tjalle, vi red till gränsen mellan tofta och Holm typ :P
Mest skritt o lite trav :D
Sen efter stallet snabbt till affären för att handla grejjer till beckad kalas som hon ska ha i morgon!
Hon fyller ju år på tisdag! :)))

När vi kom hem lagade ja och becka mumsig mat! :)
Potatismos, vegetarisk majs schnitzel och brunsås :D



Mamma åkte till jobbet så vi fick fixa allt själva!
Sen gjorde vi kärleksmums tills imorgon! :)
Mums! :D
Sen diskade jag och städade köket och toaletten! ;)
Efter det (sedan 22:00 typ) har jag bara suttit vid datorn!
Nu är det verkligen dags att sova för mig!
Imorgon blir nog en stressdag för mig, snabbt upp och städa rummet.
Sen till stallet typ 10-11, grejja med Bettan o Maggie, becka tar Tjalle.
Måste typ var hemma 13:00, gästerna kommer 15:00 :))
Får se när jag hinner blogga imorgon! :)

Godnatt! :D

Btw, någon som vet hur man lägger in en länk till ett youtube klipp, men ändå kan kolla på det här???

Tänkte tipsa om bra låtar! :D
Lyssnar på massa bra nu! :)))
Godnatt! :D 

Kommentarer
Postat av: emma

svart, vit och rosa :DD

2010-08-29 @ 09:06:45
URL: http://pegasusryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0