Outfit

Dagens outfit för clearrounden var:

Svarta stövel strumpor, svart-gråa stor rutiga ridbyxor, grå tröja, min svarta euro-lite hjälm eller vad den nu heter xD
Mountanhorse ridskor och mountain horse läderchaps :))
Svart, grått schabrak, svarta senskydd, svart pessoa sadel och svart CH träns :))
Svart allroundspö :)


Så såg vi ut,
Åh hatar mitt fula skänkelläge :(
Måste verkligen bli ändrig på min sits och min hand!!! ;)


Just det, hästarna rymde ju förut, till grannens gräsmatta och käkade äpplen och gjorde sönder deras staket! :O
pinsamt! Det får vi syssla med imorgon!
Men nu går dom nog i kravallen, hoppas dom stannar där inatt och att Tjalle inte muppar upp sig mot hästarna i grann hagen! ;)

Nu måste jag verkligen sova, är så in i helvetes trött, känner att jag måste få sova ut innan skolan börjar också!

Godnatt :)

Har du kollat på klippet från idag? :)
Någon kommentar? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0