Pay and Jump!

Det var lite stressigt innan vi kom iväg, men när vi kom fram var vi inte jätte försenade ändå ;)
Trelle var snäll i transsporten :D:D <33
Banan var lite svår, mycket svängar + vattenmatta och trippelbarr :D
Tryckte in banan i huvudet och red fram :)
Hade inte så mycket tid på mig, men det jag han rida var hon osamarbetsvillig och inte dressyr sugen :P
Bara hoppsugen;P
Gick bra på framridningen! :)

Första rundan - 60 cm
Vägarna blev slarviga och jag red med för långa tyglar vilket gjorde att jag inte kunde rama in lika bra.
Trelle var lite flängig, detta resulterade till att jag glömde av 3:e hindret och fick göra x-tra sväng, vi rev på vattenmattan och hon sprang förbi grinden.
Inte nöjd över mig själv USCH!!

Andra rundan - 70 cm
Räknade inte med att det skulle gå så bra!
Men det gjorde det! :D
Klarade alla hinder galant och hon hade rätt galopp efter alla hinder förutom 1 :))
Så nöjd, :)
Så det blev en liten rosettis :D
Sen kollade vi på Cissi innan vi åkte hem :D

Film här!! :D
Men bara från andra rundan ;)
http://www.youtube.com/watch?v=UldDMyX9jnI

Bild på rosetten :D


Fin!

Sen åkte vi ganska snabbt hem och packade upp allt :)
Trevina fick mineraler och betfor, mums :D
Sen åkte vi till City gross och sen hem :D

Kommentarer
Postat av: Ewe

rosetten var jättefin ju :DD

2010-08-19 @ 23:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0