Stress inlägg!

Blev inget inlägg igår för jag var med amanda!! ;)
Vi var i stallet och gjorde lite olika grejjer bland annat löshoppade Bettan maggie och Fabbe och sedan gjrode vi smakleken hemma hos amanda!
Jag och amanda och Becka gillar den leken väldigt mycket speciellt när vi ger varandra grejjer så att vi spyr ;)
Tex kalvfond mm :P
Haha sen var jag och amanda uta och hoppade på höbalarna på ängen! :D
Och efter det så cycklade vi till tofta där det fanns gått om fulla människor, vi följde med ett gäng hem xD
Haha jaja, tillbaka till ämnet som jag har här på min blogg!

Rebecka tog tjalle och hon gick promenad till stora vägen och red sedan till Hea!
Första ridturen här hemma för henne! :))

Och idag gjorde rebecka lite horsemanship övningar i paddocken!
Sen red hon till Hea igen!
Om ni undrar varför vi rider typ samma ridväg hela tiden är det för att han känner ju sig trygg på den vägen nu så då rider vi där ett tag :))

Men HORSEMANSHIP som det då kallas!
Kan du något om det?
Berätta!!
Vill du veta något om det?
Fråga!!

Imorgon ska jag rida!! :D
Tror det blir promenad och paddocken! :D
Kanske galoppera för första gången hemma?? :D
Aja, kameran dog igår så har inte så mycket bilder men några blir det!! :D

Jag vill ha lite hjälp med vad ni tycker jag ska skriva på bloggen!
HJÄLP!!
Skriv o berätta!!


Kommentera!! :D


Becka o Tjalle, läskigt öga han har!

Snyggingen äter gräs!

Becka röjjer i hagen! För er som inte vet är hon min syster!! :D

Järad en lite pisse misse!



Älsklings Bettan!! :)
Ponnyn jag lärde mig rida på! <3

Maggie är pigg!!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Ursäkta dålig stevning XD

2010-08-07 @ 19:16:57
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/
Postat av: Patricia

Just DET!

2010-08-07 @ 19:17:18
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/
Postat av: Amanda :)

Katten heter väl Gerad? Inte Järad? :P

2010-08-07 @ 21:51:01
Postat av: Patricia

Mycket möjligt amanda ;)

2010-08-08 @ 09:23:39
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Gerrard heter katten

2010-08-08 @ 13:26:18
Postat av: emma

Finfina Bilder :D:D:D:D:D

2010-08-08 @ 16:21:27
Postat av: Patricia

Tack emma!! :D

2010-08-08 @ 21:27:51
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0