Tillbaka! :)

Nu är jag tillbaka efter tävlingen! :)
Jag var inte med och tävlade utan tittade på och hjälpte till! :)
Jag tycker det var en ganska seg tävling, det var inte toppenväder (absolut ingen toppbana att rida på heller).
Allmänt seg tävling men fortfarande lika trevligt att träffa gymkhana folket! :))
Vann tävlingen gjorde Emilla och Kristine! :)
Grattis till dom och bra kämpat till alla andra! :)

Jag sov i kvarnen tillsammans med mamma, becka och Susanne! :)
Trevligt var det! :)
Det är alltid så mysigt att sova i kvarnen! :D


I fredags red Becka till Ann-Sofie, gick inte toppenbra dom var inte så bra överäns. :P
Men igår red jag! :))
Jag och Nathalie red hea runt, galopperade upp för heabacken, det tyckte han var jobbigt :P
Han var jätte snäll hela ridturen :D <3
Övade lite grann med vattenslangen, hihi han var ganska feeg :P
Men han har blivit mycket bättre med sprayflaskan men ibland heltplötsligt kan han bli rädd xD

Och idag red jag ett pass i paddocken. :)
Red över lite bommar och en upphöjd bom på ca 40 cm :D
Galopperade även :)
Ca ett varv i varje varv, han bockade lite grann men var jätteduktig annars och inte så stressig :P
Galopperade över bommen :D
Sen skrittade jag till kyrkan, han var lite dum och vill stanna ibland och vägrade gå fram men tillslut gick det bra! :D

Sen gick jag runt med honom på tävlingsplatsen och lät han titta på gymkhanan, också då var han duktig!:)
Sen övade vi med slangen lite grann och också då var han superduktig! :D
Och det är inga problem med att vara ensam i stallet för han! :D

Fick jätte mycket bra kritik och komplimanger om honom av olika folk :D <3
Då blir man glad! :))))

Älskar min lilla baby :))) <333


Kommentarer
Postat av: Patricia

Christine/Christina hette hon visst :P

2010-08-15 @ 19:30:56
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0