Två saker!

Först vill jag bara berätta om min absoluta favorit blogg!!
Så intressant!
Roliga tjejer!
Jag får mycket inspiration!
Fina bilder!
Och mycket mycket mer!

www.dressyrmupparna.blogg.se

En riktigt bra blogg! :D

Sen ska jag ta och visa en bild jag hittade! :)
Jag, Emma och Ragnar. Sköthästar jag hade för typ 4-5 år sedan ;)

Jag vet jag är skit ful, me jag bjuder på det!

Sen måste jag bara berätta att jag är en väldigt nervös människa.
Tex som nu när min syster är i gbg såhär sent på kvällen (inte alls sent ja vet) haha.
När hon inte svarar!
En gång var jag tvungen att få tag på mamma mitt i natten för o kolla om becka var hemma! xD
Men ja kan ju inte sova annars! :P
Därför är jag lite orolig hur jag ska klara mig med Tjalle i vinter.
Han kommer ju gå på lösdrift :P
Hihi :P

Kommentarer
Postat av: Emmab

ååh jag kommer ihåg dem :,)

En dag tex, när vi sprang med lille Ragnar på vägen också gick vi förbi några hästar och han blev jättehingdtig xd!! HAHA

2010-08-11 @ 13:09:47
Postat av: Patricia

Haha, det kommer jag ihåg med!!! :P

Hahaaa <3

2010-08-11 @ 22:17:22
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/
Postat av: Ida :)

Gud vad söta :D<3

2010-08-11 @ 22:33:09
URL: http://missalaiso.blogg.se/
Postat av: Patricia

Ja visst är dom!

Men tyvärr är båda döda :(((

2010-08-12 @ 10:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0