Åhh vilken underbar dàaaa!

Dagen har varit skit nice. Don´t know why. Speciellt stallet... :)

Här ska ni få höra !

Förmiddagen gick fort och var över på ett smäck, så den kommer jag inte ihåg så mycket av. Det jag kommer ihåg är att vi hade idrott efter lunch, men jag var inte med då jag behövde skriva SO. Dom som var med på idrotten spelade innebandy därav Amanda. Hon var målis

Hahahaa


Jag och Jossan :)


Men men, skolan är inte intressant. Stallet är däremot!
Idag var det meningen att jag skulle skynda mig i stallet. Becka fixade vatten och hö, amanda mockade och jag red Tjalle. Sen skulle jag till skolan för att kolla på Lucia. Men jag missade bussen. Så istället stannade jag kvar i stallet i ca 1 timma till. Då fick jag tid för att mocka lilla stallet, städa mina hyllor, städa skåpen, sopa uppe på logen och sopa ordentligt överallt. Pricken över it denna dagen var att jag och pollen var på så bra humör hela tiden :D

Idag red jag ut med Amanda, skritt som vanligt iom att han hålls på att sättas igång (fast travade några steg då det kom en bil). Vi skrittade lilla varvet runt - en runda med skogsstigar, grusvägar och lite asfaltsväg. Tjalle var superduktig :)





Tjalle i hagen, han käkar middag :)

Lägg märke till reflexen han har på täcket. Det är ett hästhuvud som jag satte på en gång när jag skulle på promenad. Sen fick jag inte loss den. Han har en likadan på andra sidan också. xD Men det är väl bara bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0