älskade älskade ponny

Idag när jag borstade Tjalle tänkte jag på hur omusklad han är. Nu måste det bli ändring på det här, nu ska här tränas. Okej det kanske låter lite hemskt men inte så, det jag menar är att det får inte slarvridas.

Idag började jag med att mocka, fixa hö o vatten. Sen bortstade jag rent dammhögen. Hihi, Tjalle är lite smutsig :P
Jag broddade, sadlade, tränsade och red iväg på en ridtur som jag glömde ta tiden på, men skulle tippa på 30-50 min. Vi red till hea, och väl där klättrade vi uppför en brant backe 2 ggr. Det tyckte han var jobbigt men kul! Vi travade en del, bla på ängar men också grus (is) vägar. Han skötte sig utmärkt och gick i mellanåt jätte fint. :)

Lyckad ridtur men också lyckad stalldag. :D

Jag tog lite bilder med mobilen men det är en förjävla dålig kvalité. :(
Här kommer några...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0