Bakis o pratis

Hallåhallå, nu har Emma åkt hem och jag har nyss insett att jag måste gå och lägga mig typ nuuu om jag ska orka gå upp klockan halv sju imorgon. :/

Men lite info om dagen först.

När jag kom hem från stallet väntade Emma vid citygross. Vi köpte pepparkaksdeg bla. När vi kom hem käkade vi pancakes och därefter gjorde vi supergoda choklad men polka marabou muffins. Dock aningens torra om man måste klaga. Vi gjorde ju pepparkakor med. Det är alltid trevligt. Mest gillar jag att äta degen och göra roliga figurer, att göra självporträtt av sina kompisar är också kul. Men dom får ni inte se ;) Hihihihii

Efter baket kollade vi på Patrik 1,5 och sen snackade vi för det mesta. :)

Här kommer lite bilder meee





Emma xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0