Bästa helgen på jävligt länge!

Hej min älskade blogg. Nu har min kära vänner åkt hem och jag.. sitter ensam kvar. Helt tom.

Jo men det är såhär att jag har varit med om den bästa helgen på såååååååååå länge. Helt otroligt, det går inte att beskriva. Jag ha helt klart hittat världens bästa artist. Jodå, det är sant!

Helgen har varit helt amazing!
I fredags efter stallet, kändes det väldigt konstigt att tänka sig att jag skulle åka till scandinvium och se idolerna live!! Bara det var otroligt, vi kommer dit, massor av folk, jag är spänd. OCH vi ser att vi ha dom bästa platseran i hela jävla arenan. 50 cm från scenen. :D

Jag fattade inte att jag var där. Iaf, att vara där och se idolerna live var skit häftigt. Grejjen var den att det är så mycket mer än det som syns i tv. Dom andra idolerna uppträdde i pauserna också, Jacob från the voice pratade massor mm.

Jag gjorde slängpuss till Jihde och han gjorde tillbaka, jag och emma skrek olle och han vinkade till oss, jag kramade olle (halvt), olle klappade min hand när han gick förbi. Haha jag är en nööörd

Men tiden gick såå fort och när det var över kunde man prata med idolerna, få autografer (fast det var svårt pga mkt folk). Men jag och emma stod längst fram och "snackade" med lite olika folk. Olle var snyggast o snällast, Weise var roligast, och Geir var fräckast. :P

Jag har faktiskt inte tänkt så mycket på att Olle faktiskt åkte ut. Jag vet att han är glad för att vara trea och jag tycker han är grymmast. Men för en stund sedan såg jag reprisen (man såg oss hela tiden). Och det var så sorgligt så tårarna bara sprutade!

Älskar Olle hedberg! ♥

Här kommer bilderna från kvällen!

Såhär nära scenen satt vi



Emma :)



Jag :)




Tjej men snygg frisyr, Peter och Tobbe(kille som hade hand om allt typ)



Jacob



Anders



Laila



"Tjejen" I onpiecedress :D



Olle



























Elin



Minnah



Jay



Linnea







Juryn



Blandat


Jag har mer bilder men orkar inte ladda upp alla. Hade även några filmer som försvann :(

Men det här är trots allt en ponnyblogg så nu får det vara nog. Denna Idol helgen är över - men den har varit grym!




Kommentarer
Postat av: Hanne

Låter som en grymt najs kväll, önskar nästan att jag varit där!! :D <3

2010-12-05 @ 15:35:41
URL: http://coronaonslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0