Boring wetter

Fy farao vad arg man bli när man vaknar, förväntar sig bra väder och så är det såhär! Usch, regn, blåsigt och blött i backen. Nu är jag inte glad, det ska ju vara -10 och massa snö! :'(

Jaja i vilket fall som helst så väntar hästen i stallet, han behöver ridas. Iom att jag är hemmma idag passar jag på att rida på dagen. Jag ska ta en buss alldeles strax. Tänkte berätta lite om dagens outfit sålänge.

Jag ska ta bussen ut till stallet och då har jag på migföljande...
Tofs
Tröja
Jacka
Mössa o vantar
Mjukisbyxor och leggins
Skor





I stallet har jag på mig... (tror inte jag har overall idag när det är + grader)
Tofs
Tröja
Jacka
Svart/mörkgråa "jeans" ridbyxor
Gråa strumpor
Multistövlar
Mössa o vantar




Nu måste jag dra till stallet! :) Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0