Bråttom, bråttom, bråttom bråttom bråttom

Jag brukar ju slänga upp ett och annat inlägg på morgonen innan jag springer till bussen. För det brukar jag göra SPRINGA till bussen därför att jag brukar ha väldigt bråttom. Men så kommer dom morgnarna då jag har väldigt bråttom och inte hinner slänga upp ett inlägg. Som idag.

Jag hade bråttom :P

Men nu har jag lite tid i skolan att skriva lite, för vi har så här typ simcity grej, vi ska vara med i en tävling. Men det blir jävlar i mej andra grejjer när jag får min macbook NÄSTA VECKA :love: ♥
Då kan jag blogga mycket oftare, men inte hela tiden för skolarbeterna går före allt! :)



Sim city är tråkigt ! :thumbdown:


MACBOOK ÄR KUUL! :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0