Competition

Nu ska jag har en liten tävling här på bloggen.

Det är nämligen så att det har skett lite förändringar här på bloggen, en del lite större men andra väldigt små.
Tävlingen går ut på att ni ska kommentera detta inlägg och skriva vilka förändringar ni har sett. Den som skriver flest och rätt förändringar vinner länkning i en vecka + ett inlägg där jag skriver om deras blogg, vad jag tycker om den osv :) Förhoppningsvis kommer jag på lite mer priser :D

Så kommentera nu dom förändringarna du har sett, och ett tips - leta lite :)

Varför inte? Länkning är ju bara bra!




Vinnaren presenteras när jag har fått tillräckligt med kommentarer men kanske på Måndag?

Kommentarer
Postat av: emma

1. Snöflingor

2. Facebook

3. Räkning om hur länge du har haft Tjalve

hmm, kan inte hitta mer :)

2010-12-10 @ 23:16:32
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/
Postat av: Amanda

1. Snöflingor

2. Hur länge du har haft Tjalve

3. Facebook "gilla"

4. Texten (?)

2010-12-11 @ 10:45:22
URL: http://eaqi.blogg.se/
Postat av: jenny :)

1. snöflingor :)

2. Gilla knapp till facebook :)

Kan inte hitta mer :P

2010-12-11 @ 19:43:29
URL: http://gloryzelia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och hur länge du haft tjalle :P glömde skriva det :P

2010-12-11 @ 19:44:18
Postat av: Amanda

Och bilden på Tjalle vid menyn.. :)

Smilisar på kommentarer.. Sen vet jag inte mer

2010-12-16 @ 18:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0