Crazy pony

Nu har jag precis anlänt här hemma, min underbara syster hade fixat mumsig lunch så det är bara för mig att hugga in. Tiden gick väldigt fort i stallet. Först hjälpte jag till att fodra hästarna. Sen tog jag in hestapollen, FAN nu kom jag på att jag glömde bootsen i stallet. Jag ska ta hem dom och byta dom, för små, ni förstår Tjalle har fötter som en elefant!



Jaja, back to the subject så att säga. Jag red ut ganska snabbt men själva ridturen tog lite tid. Han var sjuukt pigg, det var som att sitta på en tickande bomb. Jag galopperade ganska mycket så han fick springa av sig och han var alldeles svettig efteråt. Här kommer en pinsam videoblogg jag gjorde!



Det är såå gött på vintern nu när vi får rida på golfbanorna, maaaza vägar!
Bilden är tagen viid tofta =)


Tjalle balle söööt i stallet :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0