Dagens ridpass

Innan jag begav mig ut på ridturen idag tänkte jag att gud vad mysig Tjalle är idag. Vilken ängel till häst jag har, gosig och kramig var han, och hur lydig som helst! Likadan var han i början av ridpasset, men det ändrades snabbt. När vi skulle hoppa över ett dike total vägrade han. Men lika dant total gav jag mig inte! Han skulle banne mig över diket. Efter ca 20 - 30 min gick han över så snällt så, då fick han massa beröm! Sen var han lika snäll igen! Travade på golfbanorna en liten runda. Han tyckte det var jobbigt att springa i den djupa snön :P

Lite bilder o filmer från ida!




Äckligt ögat ser ut!






olle ville rida!



Dagens rid outfit





















Trött ponny kan man säga!


Q





Den finaste kroppsdelen på hästar är ju lätt mulen, så himla sööt. Speciellt Tjalles o Bettans, o Bellos och Shoganans!



Q´s mule

Tjalle dricker, haha!



Hästarna grejjar i hagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0