Damp häst

Det är en sak som jag inte har skrivit här på bloggen. Det är att min ponny har varit lite konstig dom senaste dagarna. I lördags morse hade hästarna smitit, då passade Tjalle på att slita sig, hoppa upp på höbalarna och rakt in i grindarna på logen som rasar. Kaos blev det. Som TUR var skadade han sig inte. Men usch tänk vad som hade kunnat hända!

Och idag så stog Q o Tj i sina spiltor medans vi tolkade Trevina, då helt plötsligt säger kevin att våra hästar är lösa (dom hade slitit sig). Så då fick vi jaga dom. Tjalle vägrade komma och sprang runt där med grimskaftet hängandes så han trampade på det. Det kokade inom mig och jag var såååå arg på honom. Jag sa att han var cp o allt möjligt - men usch ångrar det nu :( ♥

Jag vet inte var det har varit med honom på sistonde, han har varit lite knäpp kan man säga. Nu får han ta och skärpa sig!!



Haha, jag tycker denna bilden passar bra. För om inte Tjalle skärper sig så får han joina lilla grisen till mamma scan *skämt*. Ne usch då, jag älskar min ponny även fast han är lite dum ibland :)

Kommentarer
Postat av: Hanne

Tänkte sagt att han kanske brunstar ... men ändrade mig x'D

2010-12-12 @ 22:30:55
URL: http://coronaonslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0