De kommande dagarnas planer

Nu sitter jag hemma i soffan och har slängt i mig lite choklad och popcorn - usch vad onyttig jag är!!
Jag känner mig inte så bra förstår ni, ont i halsen o sån skit. Usch usch, kanske behöver jag ta mig en kopp te?

Ikväll ska jag bara slappa, jag kommer nog lägga mig hyffsat tidigt. Imorgon får jag sovmorgon, jag skulle egentligen åkt skidor med Elin men jag känner mig inte bra för det. Så ist blir det sovmorgon och sen packa och göra i ordning mig för att tillsammans med Becka åka och hälsa på kusinerna. Där sover vi tills på Onsdag.

Imorgon rider Rebecka Tjalle, jag tänker mig att hon rider en ridtur på 30-50 minuter, mycket skritt, lite trav och kanske lite galopp. På onsdag vilar Tjalle ;)

På torsdag ska jag till stallet och rida :D

Mycket man vill hinna med på lovet, så blir man sjuk på det. Inte bra :/

Vill INTE INTE INTE bli sjuk nu!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv 1; Haha jaa verkligen :D

Sv 2; Aaa :o

2010-12-27 @ 21:25:06
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du får ju inte bli sjuk innan nyår nu Patte! Krya !! <3

2010-12-27 @ 22:45:31
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0