Evening plans...

Detta ska jag göra ikväll...

♣ Diska (kanske imorgon ist?)
♣ Vika tvätt (kanske imorgon ist?)
♣ Färga håret
♣ Skriva 6 planerade inlägg

Ojojoj, kanske dags att börja?

Stressigt är vad det är, men så är det ju på julen. Och det är ju det som är det charmiga med julen, att hitta lugnet i all stress? är det inte så ? xD

Stressigt kommer det vara tills julaftonskvällen är slut för mig. Såhär ser det ut..
HAHAHA dum som jag är så trodde jag att julafton var på torsdag, men min kära amanda säger att det är på fredag. Och jag har precis insett att det är sant, men men nu har jag lite mer tid då.

Tisdag = Sovmorgon (välbehövligt, becka rider), Julshoppa med syster yster, packa :D
Onsdag = Jag ska rida men vad mer?
Torsdag = Stallet på förmiddagen, hem duscha, åka till kusiner, åka till mormor, sova hos mormor ;)
Fredag JULAFTON = Vara hos mormor hela dagen, mat, kalle anka, tomten kommer, julklappar o hela köret.
Lördag = Stallet hela dagen tror jag


Men vad mysigt det är med jul, kan inte fatta att det bara är 77 timmar kvar tills julafton! :D



God jul och Gott nytt år önskar Patricia och Tjalle !

Kommentarer
Postat av: linnalmer

sv: Du är med! :)

2010-12-20 @ 18:47:41
URL: http://linnplugg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0