Första ridturen på länge!

Gud vad jag har längtat efter att rida. Det märkte jag idag. Tror faktiskt att jag inte har ridit på 4 veckor typ :O
Idag blev det en lugn skritt tur på ca 30 min till Bremnäs med Amanda och Qlementine. Det var mörkt = massa reflexer, halt = broddar och kallt = ländtäcken och varma kläder. :D

Faktiskt skötte sig Tjalle UTMÄRKT han var såå snäll. Jag trodde han skulle vara alldeles tokig. Men han höll sig i skinnet. Mega snäll och lugn, det är min polle det ;)

Just nu så längtar jag tills imorgon då jag ska rida han igen. Fast imorgon ska vi rida ut själva första gången. Det är alltid lite annat att rida ut själv med Tjalle brukar sköta sig :D

Inga bilder dock, då det var mörkt. Men jag lovar jag ska bli bättre på det! Får bli en gammal bild...



Nu ska jag kolla på halv åtta hos mig och sen blir det Idol backstage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0