Gästinlägg av ingen mindre än :

Hejsanhoppsan, Pattes syrra Becka här :)

Jag tänker mig att jag skriver ett par rader om vad jag och lille Tjalle har haft för oss de senaste dagarna när Patte har roat sig med Olle.

Som ni vet tog vi hand om honom tillsammans i fredags. Sedan fick han ju nya tassar av farbror Dick oxå.
När vi släppt ut kusen i hagen igen tog vi våran super bil och dumpade Patte hos Emmalainen och jag stack till my mate Frida. Men glöggkvällen hos Frida varade inte sålänge då jag var tvungen att åka hem hyffsat tidigt för att Josse Mellbladh(Tjalles förra ägare) skulle hälsa på. Inte senare än 7:30 på morran heller .. :P

Jag vaknade upp i min enga säng efter en myspyskväll och Josse med syster sällskapade vid frukost. Sen drog vi oss ut till Tjalleballebanan och hälsade på snorungen en stund. Sen åkte jag och mamma hem och mellanlandade innan vi åkte ut och longade den lille mannen en stund. På lördag kväll försökte jag pumpa Patte på info om idol-grejen under middagen innan jag gick upp till min kompis Amanda. Jag lyckades någorlunda, hon verkar ha fått en fräck upplevelse måste jag säga. :)

Idag vaknade jag hos Amanda av att hennes Shetland Sheepdog la sig mitt i mitt ansikte efter att hon förvirrat krypit omkring undertäcket. Knasigt värre. Jag och amanda tog iaf samma buss ut till stallet fast hon åkte vidare ett 20-tal hållplatser längre än mig.

När jag kom till stallet idag gick vi en lång och härlig vinterpromenad till snölandskapet Skräddarön. :)

Tack och hej. Här kommer lite bilder från vår snöprommis



Av med bogskyddet vett ja. Vi passar på att modella som muslimer. ^^




Öh får man en puss lr ?



Lalala la la vi är ute och promenixar




Snyggt Tjalle, blunda gärna för du ser så interligent ut då.. -.-



The ugly truth



..



Totalt normalt, icke sant?



Ey Yo we're at a playground, whats the matter? ;)






Tjarles Ingvar , hur tänkte du nu hjärtat? Anyway,



Mitt i skoga så att säga



Tjingeling sålänge från oss :) Seize the day babes ^^

Kommentarer
Postat av: Hanne

Haha söta bilder :D

2010-12-05 @ 20:52:11
URL: http://coronaonslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0