God Jul!

Hallo, idag är det dan före dopparedan! :D

Klockan tjugo i tio ska jag och becka åka till stallet. Innan dess ska vi ha packat, städat och ätit. Sen åker vi till stallet, ngn av oss rider, Tjalle får massa morötter o äpplen. Sen klockan 2 åker vi hem, fixar i ordning oss och åker till mormor som fyller år idag. :D

Btw igår var jag, becka och Amanda på Liseberg, mycket trevligt var det! En sååå lyckad kväll!
Men innan Liseberg red jag pollen, det blev en 50 minuters ridtur i skritt o trav. Han var meeega duktig och skötte sig utmärkt :D

Nu ska jag kolla på juliskalendis, sen fixa o dona!

Byeee

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: emma

när kommer det där priset :)?

2010-12-23 @ 10:41:18
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0