Hejhej

Idag blev det en lång dag i stallet. Jag hade med mig kameran, men glömde ta bilder. Så det jag har att erbjuda är en videoblogg idag :)



Jag vet jag tjatar lite xD

Som ni kanske förstår på videon så longerade jag idag innan jag red. Lite skritt och lite trav i både varven. Han var jätte duktig men han är lite jobbig att få ut i varvet. Om ni fattar.

Ridturen slutade på 50 min. Han var lite jobbig (stannade o så) i början men det blev bättre efter ett tag. :)
Lite senare släppte jag och amanda Q, T och T i gräspaddocken så dom fick springa av sig. Och det gjorde dom kan man säga.

Nu sitter jag hos amanda, med emma. Vi har det jätte mysigt men nu ska vi hitta på något kul :D

Bye....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0