Hey

Jag har tyvärr inte fått gjort så mycket. Men lite har jag iaf gjort och det är ju bättre än inget. Min eng bokreport är klar och inlämnad, jag har städat på rummet och bäddat sängen. Jag har bytt alla sängkläder och vädrat dom på balkongen. Ska bli såå underbart att sova sen, älskar när allt är nytt o fräscht :D





Röda o vita sängkläder med, passar nu till julen :)

Jag tänkte kolla på Råttatouille men Maria Wern går på tv4 så det kollar jag på nu, älskar kriminalare o deckare. ;)

Haha titta vem jag hittade i kameraväska när jag skulle sätta mig i soffan!! xD

Lilla bus Olle!



Nu ska jag och Olle kolla på deckare Maria Wern :)

Kommentarer
Postat av: Michelle Hoffback

Fin blogg ! :D

2010-12-15 @ 22:00:18
URL: http://michellehoffback.blogg.se/
Postat av: Hanne

Ser alltid mysigt ut när man nyss har städat tycker jag! :D

2010-12-16 @ 20:56:32
URL: http://coronaonslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0