hihi

Nu har jag precis läst massa bloggar :D
Nu har jag läst en massa bloggar, men glömde ju av min egen blogg. Jag måste ju blogga :D

Gött med fredag idag :D
När vi kom till stallet stog Tjalle och tittade ut från logen.


Idag hjälptes jag och becka åt i stallet igen. Jag började med att göra hö och vatten.




Vi har en dunke i vattnet för att det inte ska frysa...

Becka tog in älsklingen och broddade, snabbt gick det och strax var vi ute på en tömkörningsrunda. Han var MYCKET pigg men väldigt duktig :) Gick lite mot stora vägen och sen lite volter på kyrkparkeringen typ sisådär 20 min samanlagt :)









Duktig kille ♥

Imorgon blir ska vi nog rida på ängen, hur det går får vi ser imorgon :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0