Home sweet home

Jag är hemma nu. Måste berätta att på den sista tiden har jag blivit så himla hemma kär, längtar alltid tills att få komma hem, sitta vid datorn, kolla på film o slappa i soffan. Hihi

Idag var det ju sista dagen i skolan innan lovet, GÖTT. Nu har jag 24 dagar lov!! Härligt
Efter skolan åkte både jag och Becka till stallet. Hon mockade o fixade medan jag red. O vet ni vad? dum som jag är så tog jag hem tränset för putsning igår. Men glömde det, så som tur var fick jag låna Trevinas träns. Puh

Men jag och Tjalle red ut i ca 40 min. Över skråns och trav på ängarna där :) Han skötte sig utmärkt, men var lite pigg. Jag tränade på att böja honom på lite volter, gick bra i mellanåt men han var lite sprallig o okoncentrerad. ;)

Idag sjöng jag lite när jag red och tänkte på vilken fin häst jag har. O så tänkte jag lite på älsklingsBettan med, o dom kom tårarna. Åhh vad jag älskar favorit hästarna!! ♥


Glömde rotera



fan då funkar inte att rotera :(




Haha jätte mörka bilder, men bättre än inget :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0