JIPPI

Hej jag heter Patricia och jag har sovit superskönt inatt och mår jätte bra :D

Jag är hemma idag också men jag skulle gärna vilja varit i skolan för vi skulle åkt till stan och julhandlat. Och jag vill så gärna strosa runt i stan med mina underbara vänner :(
Det första jag tänkte när jag vaknade var : Jag är frisk, jag mår bra. Jag kan åka till stan :D Men klockan var redan nio och man ska ju alltid vara hemma två dygn efter magsjuka så :'(

Jag har precis startat dagen med fukost på sängen. Nu funderar jag på om jag ska sätta på film eller om jag ska pluggs lite, hmm. Känns ändå skönt att få gjort lite plugg. Även fast det är skit tråkigt, samtidigt är jag sååå sugen på att ligga i sängen, kolla på en film o bara mysa. :)

Får se vad jag beslutar mig för. Hoppas ni får en bra dag iaf, mina kära!!

Film/plugga??



eller ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0