Lite update

Denna dagen har gått enormt fort! Jag är nu hemma efter lite olika ärenden med mamma :)

Först åkte vi till kungälv och köpte julklapp till Kusin Stella, Becka och *******. Kan inte skriva vem här för det är hemligt ;) Vi köpte också lite julklappspapper och grejjer. Jag verkligen älskar att slå in julklappar, så kul :D
Här är två som jag just slagit in...



Efter minishoppingen åkte vi direkt till våran älskade ponny en snabbis. Vi tog in honom och satte på nya täcket och pussade massor ♥♥♥♥
Jag och Mamma fixade även hö o vatten.

Sen hämtade vi Becka på skolan, trots att vi inte gjort så mycket så tog det lite tid. Nu ska jag snart käka middag - stuvade makaroner och mini köttbullar.

Tog lite kort i på pollarna, och filmade lite xD Jag skulle ge dom lite hö att smaska på i hagen, dom blev helt galna. Kom i full galopp o bockade o hade sig, tihi :)





Finaste <3




Täcket...!

Filmen som är lite weird



Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv; Jo, du skrev det ;)

2010-12-15 @ 17:57:25
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv; Hihihi :) <3

2010-12-15 @ 17:58:11
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0