Oså var julen över??

Nu är jag hemma efter att ha firat julafton hos mormor och morfar. Jag tycker det känns ganska tomt och hemskt såhär efter julafton, liksom jahopp nu var allt över. :(

Min julafton blev jätte lyckad, vi hade det massa kul :)

Vi var ungefär 14 stycken som åt, snackade och hade kul från ca klockan 2 till tolv. Sen kom ju tomten också iom att min kusin Stella 4 år var med. :)

Detta fick jag av tomten, hihi.

◊ Pengar, pengar så jag kan köpa mig stövlar o väst!
◊ Biobiljett
◊ Fin o mysig tröja
Träningsjacka Pilé

◊ Gosedjurs ängel
◊ Hjärta att ha i fönstret
◊ Klocka

◊ Armband

◊ Knä strumpor


◊ The sims 3


◊ Boots


◊ Benskydd, strykkappor

Det var nog allt jag kan komma på just nu, men har säkert glömt ngt.  Supernöjd och tacksam är jag för alla fina julklappar! =)

Men det är ju faktiskt fortfarande jul, fortfarande lika mysigt. Ikväll blir det bara mys hemma med familjen. ;)




Kommentarer
Postat av: malin

Du är en av finalisterna i min bloggtävling, nu ska du bara samla tilll dig röster. Grattis!



http://malinnlindberg.blogg.se/2010/december/dagens-blogg-fortsattning.html

2010-12-25 @ 19:22:54
URL: http://malinnlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0