Osså var helgen över

Hejhej, helgen har gått väldigt fort och nu är det söndag. Jag och mina kära vänner hade en übermysig kväll igår.
Efter frukost gick vi till stallet (sov hos amanda och hon bor nära mitt stall). Först tolkade vi Trevina, sen fixade jag och amanda mockning, vatten o hö.

Efter det red vi ut tillsammans. Hon på Qlementine och Jag på Tjalle. Jag glömde faktiskt kolla hur länge vi red. Men skulle gissa på ca 30-45 min. Vi red över en ängarna och över en bäck. Då kommer man till golfbanorna som man får rida på nu :)

Idag travade vi för första gången "på riktigt". Han var jätteduktig men väldigt pigg. När vi skulle trava började han galoppera och hoppa, och när vi skulle skritta så trippade han. Hihi gulleplutten :)

När allt var färdigt med Tjalle tog jag in, fodrade och borstade pensionärerna och pussade lite på dom. Därefter åkte jag hem.

Jag tog lite bilder i hagen



Amanda och Qlementine



Tjalle



Haha, gissa vem det är?




Var e qlementine, var e qlementine



Där va hon!


Jag tog också kort när vi tolkade :D



Emma



Amanda och Trevina



Tolkning på gång



Amanda o T



Glad Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0