Presentering

www.emmochpegasus.blogg.se

Så heter bloggen som vann min lilla tävling jag arrangerade för ca 2 veckor sedan. Ta gärna en titt på hennes blogg!

Jag tycker att Emmas blogg är en väldigt rolig ponnyblogg. Dock inte så mycket uppdatering alltid, men när det väl är uppdatering är det roliga inlägg. Jag stor diggar designen, stilren, matchar bra, inte "för mycket" om ni fattar vad jag menar! Detsamma med headern, välsigt sniceig faktiskt!

Jag verkligen stor diggar Emmas ponny, en riktig goding av perfekt typ. :D

Men jag känner ju Emma i verkligheten med, hon är ju min "klasskamrat" och bästa vän :D

Kan ju passa på att skriva att du är helt underbar, en riktigt bra vän som jag litar på till 110%

Love ya ♥





Kommentarer
Postat av: warnmark -hästblogg -Avdentsutlottning!

Sv; Typ ;). Eller ja, Alingsås. Tar 30min med tåg så det är ganska lagom :)

2010-12-25 @ 20:54:07
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: emma

ååh <3 du med!

2010-12-25 @ 21:14:07
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0