Rörig dag

Hmm, jag hade väldigt svårt att bestämma hur jag skulle börja detta inlägg. Men nu har jaf iaf börjat :)

Idag följde Malou med mig till stallet. Malou har en egen blogg, den heter www.maloousan.blogg.se <-- Besök det vettja!

Problemet idag var att jag glömde kameran i mitt skåp i skolan :S Så det blev inga bilder idag heller!

Malou gick med mig när jag skrittade till fyrkanten i ca 30-40 min. Tjalle var jätte duktig, som vanligt nuförtiden :D Haha nedå...

Sen blev det lite bråttom och jag han precis fixa det jag skulle. Men jag funderar på att dra till stallet efter skolan imorgon och städa i lilla stallet+ mina skåp och lite smått. Hmm får fundera på detta. I vilket fall som helst så ska Tjalle vila imorgon. Så någon ridning blir det inte. :)

Jag har varit lite små trött och konstig idag så det blir en fruktansvärt tråkig bloggning idag. Jag slänger upp ett schema för Tjalle och mig strax. Efter jag har lyssnat på lite Olle ska jag sova!!

No pic today


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0