Stalldagen

Stalldagen har också varit suuuper! Först hade jag ingen som helst lust för stallet, det var kallt och mörkt. Men sen hade jag jätte lust.

Idag gick jag på en ca 30 minuters promenad på asfaltsvägen. Han var jätte duktig och "kaxade" inget alls. Myspys ponny var han idag lagom till 4 månaders dagen :D

Idag har vi alltså haft Tjalle i 4 hela månader, kan inte fatta det. Älskar han bara mer och mer för varje dag som går. Jag saknar honom såfort jag kommit hem från stallet ♥



Blev inga bilder idag då jag har ont om tid i stallet och jag ville helst inte ta upp händerna ur vantarna xD

Efter den mysiga promenaden fixade jag allting och snackade med Kevin samtidigt :)

Kärlek på denna dagen, rolig skoldag, rolig stalldag, längtar tills imorgon, Tjalle var underbar, frös inte när jag gick till bussen, bussarna kom direkt och jag är glad :D

Härmed avslutar jag detta Stalldagen inlägget !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0