Tävling

Nu ska tävlingen avslutas!!

Tävlingen gick ut på att man skulle se förändringar på min blogg. Hihi..

Dom två som har flest rätt är Emma (www.emmaochpegasus.blogg.se) och Amanda (www.rilfarna.blogg.se)

Amanda sa:

Snö
Räknar hur många dagar jag har haft Tjalle
Bytt profilbild
Gilla knapp till fb
Bytt rubriktext
Bytt Motto
Smileys i kommentarsfältet
Hjärta som beskrivning typ

Emma sa:

Snö
Räknar hur många dagar jag har haft Tjalle
Bytt profilbild
Gilla knapp till fb
Bytt rubrikstext
Bytt inläggstext
Bytt Presentering
Ålder
Hjärtan

Rätt är:
Snö
Räknar hur många dagar jag har haft Tjalle
Bytt profilbild
Gilla knapp till fb
Rekommendera knapp till fb
Bytt Rubrikstext
Bytt inläggstext
Bytt motto
Bytt presentering

Flest rätt har... Emma!!:D

Amanda har 6 rätt o Emma 7!! Grattis emma!

Du har vunnit länkning och presentering av din blogg!

Emma
www.emmaochpegasus.blogg.se



Kommentarer
Postat av: Anonym

JIIIIPPPPPPPIIIIIIE ;D;;D;D;D;D;D;;D;D;D;D;D;D;;D;DD;

2010-12-20 @ 23:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0