Tjalle baby

Jag har inte skrivit så mycket om Tjalle nu dom senaste dagarna. Men nu ska ni få höra!

Becka har haft Tjalle både idag och igår. Igår skrittade hon och Amanda en liten runda. Han var väldigt pigg men ändå väldigt snäll. Och idag skrittade hon runt fyrkanten, dom mötte bussen i en kurva, och Tjalle var jätteduktig. Han spände sig bara lite men var cool lugn annars :D

Imorgon ska han få vila, men jag kanske åker ut till honom om jag mår bra. Det får vi se imorgon. :)

Vi har inget schema för Tjalle denna veckan, utan vi planerar lite dag för dag. Vad vi vet nu är att imorgon ska han vila och på Torsdag ska jag rida. Nu ska han börja travas också :D



Tjalle är såå söt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0