Torsdag

Imorgon är det torsdag, då ska jag gå upp klockan sju för att ta en buss klockan åtta till stallet. Jag ska rida Tjalle, det blir nog en ganska rejäl uteritt då han vilade idag och behöver motioneras. Klockan ett åker jag hem, då måste jag städa här hemma inför nyår. Då jag ska ha lite kompisar här hemma. Efter städningen ska jag göra i ordning mig och åka in till gbg med Emma. Vi ska på konser kan man säga, vi ska kolla på eldsjälsgalan. Det går på tv mellan åtta och tio. :)

Favorit Olle ♥, Jay, Minnah, Daniel Adams Ray och Jill johnsson bla kommer uppträda :)

Ungefär sådär ser det ut imorgon för mig, full rulle som vanligt!


Snyggingen ! Läängtar :)

Nu är det verkligen läggdags för mig.
Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Céline

SV: yes :) bloggar både vanligt och häst här nu ;)

2010-12-29 @ 21:45:10
URL: http://celineaden.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv; vem har sett den? :) jag har nämnligen hört att den ska vara jättebra, och att den är en riktig tjejfilm. :P

2010-12-30 @ 12:35:09
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0