Veckans ämne



Veckans ämne blir denna vecka kändis ryttare!

Det kryllar av grymma ryttare inom Svenska ridsporten. Själv har jag ingen speciell favorit, utan gillar lite olika. Dels för att jag inte kan så mycket om sveriges topp ryttare, men också för att jag gillar lite olika saker från olika ryttare. Fattar ni?
Jag tycker det blir bäst om man hittar lite grejjer från olika ryttare som man gillar. Så bildar man sitt eget tycke om hur man tycker att man ska rida.

Jag är verkligen inte den som ofta tittar på tävlingar och hänger med. Därför vet jag ju inte så mycket om våra bästa ryttare i Sverige. Men man får ju alltid en uppfattning om personer och en person jag inte tycker om så mycket är Malin Baryard. Visst hon rider bra men JAG TYCKER att hon kan verka lite snobbig ibland.



Däremot tycker jag om Maria Gretzer



Och Jan Brink är helt otrolig!



Men Roffe är också GRYM! :D





Vem är din favvo ryttare? :D

Kommentarer
Postat av: Linnea op de Weegh

Rolf-Göran är den bästa! :) Rodrigo pessoa och Albert Zoer är mina favoriter bland utändska ryttare! :)

2010-12-06 @ 22:51:39
URL: http://polze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0